Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 7 Feb 2025 09:31:17 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

 Tere!

Põltsamaa Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2511271/01305 
aadressile Jõgeva maakond, Põltsamaa vald, Põltsamaa linn, Lossi tn 49 
(HAIGLA) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Palun kooskõlastust ehitusprojektile

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27259977>  (menetlus nr: 
473393), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 17.02.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Põltsamaa Vallavalitsus) või menetleja (ENNO KÕUTS) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister